FAQ


FAQ: antwoorden op veelgestelde vragen

(copy 1)

Wij bij CarGarantie streven ernaar u een optimale service te bieden. Hier vindt u een verzameling van we de veel gestelde vragen en de antwoorden. Vindt u uw vraag niet in deze lijst terug, neem dan contact op met ons ServiceCenter:

Tel.: +31 (0) 76 201 92 51
E-mail: info@cargarantie.nl
Fax: +31 (0) 76 201 92 52

In eigen land neemt u gewoon contact op met uw dealer.
Hij voert de reparatie uit en rekent rechtstreeks af met CarGarantie. U wordt met andere woorden vlot en eenvoudig geholpen. En als uw dealer niet meteen beschikbaar is, dan meldt u de reparatie gewoonweg via de hotline van CarGarantie. U kunt uw auto dan in iedere erkende werkplaats van het merk laten repareren - en dat in heel Europa.

Neem daartoe contact op met de dealer bij wie u de garantie kocht. Hij kan de documenten voor u nog eens afdrukken en ze u bezorgen.

Uw dealer vertelt u graag meer over de verlengingsmogelijkheden en prijzen.

Neen, de garantie stopt aan het einde van de overeengekomen looptijd automatisch.

Stuur ons alle belangrijke gegevens door per e-mail, fax of post.
E-mail: info@cargarantie.nl
Fax: +31 (0) 76 201 92 52
Adres: Claudius Prinsenlaan 128 -4818 CP Breda

Ja, dat kan. Maar daardoor dreigt u uw garantieclaims te verliezen omdat u bij twijfel moet aantonen dat het garantiegeval niet werd veroorzaakt doordat het onderhoud niet of niet reglementair werd uitgevoerd.

Ja, de garantie geldt in heel Europa.

Uw rechtstreekse lijn met CarGarantie
ServiceCenter

Wij helpen u met al uw vragen graag verder

Tel.: +31 (0)76 201 92 51

E-mail: info@cargarantie.nl