Dicht bij de klant


Dicht bij de klant: service zonder compromissen

(copy 1)

Een garantie is maar zo goed als de service bij een garantiegeval. CarGarantie tracht haar service dan ook iedere dag te verbeteren en te innoveren om u totale service en zekerheid te bieden - vanaf de garantieovereenkomst tot en met de afhandeling van een garantiegeval. Professionaliteit, competentie, vooruitgang en een aanbod van topkwaliteit zijn gewoon vanzelfsprekend.

Allroundservice door specialisten

Reparatieafdeling
U wil een auto vrijgeven voor reparatie of heeft vragen over een reparatiegeval? Neem dan gewoon contact op met onze afdeling reparatie:

Maandag tot vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur 
Tel.: +31 (0)76 201 92 53
E-mail: claims@cargarantie.nl

ServiceCenter
Neem voor inlichtingen over ons garantieaanbod, de garantiedocumenten, het reclamemateriaal of voor advies contact op met ons ServiceCenter:
Maandag tot vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur 
Tel.: +31 (0)76 201 92 51
E-mail: info@cargarantie.nl