Klantenbinding


Klantenbindingssystemen: programma's voor klantenbinding op lange termijn

(copy 1)

De garantie is en blijft het eenvoudigste en meest efficiënte klantenbindingsinstrument. CarGarantie grijpt deze kans met haar efficiënte klantencontactprogramma's en dit zowel voor haar verlengde garantie voor nieuwe auto's, als voor de garantie gebruikte voertuigen en voor garantieverlenging.

Klantencontactprogramma

  • Uitgebreid mailingprogramma
  • Persoonlijke klantenkaart
  • Huisstijl van de dealer
  • Regelmatig verzenden van mailings aan klanten namens uw autobedrijf
  • Maandelijkse reporting met overzicht van de aangeschreven klanten

 

Verlengingsprogramma

  • Schriftelijke informatie aan klanten inzake garantieverlenging
  • Klanten ontvangen aanbieding voor garantieverlenging
  • Voorafgaande datacontrole of er mogelijkheid tot garantieverlenging bestaat
  • Keuze tussen briefpapier van de dealer of neutraal CG-briefpapier voor de mailings

Uw voordelen:

  • Sterkere klantenbinding
  • Uw klanten identificeren zich meer met uw autobedrijf
  • Een beter service-imago van uw bedrijf
  • Vervolgtransacties voor de werkplaats en accessoireverkoop
  • Onderscheiding van concurrenten en van de particuliere verkoopmarkt
  • Volledige afhandeling door CarGarantie: van concept en ontwerp tot productie en maandelijkse verzending
  • Geen kosten: u bespaart tijd voor uw kernactiviteiten
  • Eenvoudige telefonische follow-up dankzij maandelijkse reporting

Contact en services

Contact en services