Dicht bij de klant


Dicht bij de klant: service zonder compromissen

Een garantie is maar zo goed als de service bij een garantiegeval. CarGarantie tracht haar service dan ook iedere dag te verbeteren en te innoveren om u totale service en zekerheid te bieden - vanaf de garantieovereenkomst tot en met de afhandeling van een garantiegeval. Professionaliteit, competentie, vooruitgang en een aanbod van topkwaliteit zijn gewoon vanzelfsprekend.

Allround service door specialisten

Reparatieafdeling
U wil een auto vrijgeven voor reparatie of heeft vragen over een reparatiegeval? Neem dan gewoon contact op met onze afdeling reparatie:
Maandag tot vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur
Tel.: +31 (0)76 201 92 53
E-mail: claims@cargarantie.nl

ServiceCenter
Neem voor inlichtingen over ons garantieaanbod, garantiedocumenten, het reclamemateriaal of voor advies contact op met ons ServiceCenter:
Maandag tot vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur
Tel.: +31 (0)76 201 92 51
E-mail: info@cargarantie.nl

Contact en services

Contact en services